RECOLLIDA D'OLIVES EN OLIVARS MUNICIPALS
Sol·licitud per prendre part en el concurs de recollida d'olives en finques municipals
Característiques
- Òrgan de resolució: Decret d'Alcaldia
- Lloc de presentació: Servei d'Atenció Ciutadana
- Destinatari, qui ho pot demanar: Persona física
- Normativa legal: Bases que regiran en el concurs públic per a l'atorgament de les autoritzacions per a la recollida d'olives de finques municipals, temporades 2015-2020 - Expedient 1334/15
- Preu /taxes: Sense taxes
Com es fa
Documentació necessària:
-
1- Sol·licitud de participació en el concurs i declaració responsable de dades.
-
2- Fotocòpia del DNI o NIE de la persona sol·licitant.
-
3- En el cas de què la persona interessada es trobi en situació d'aturat, la documentació que acrediti que es troba en aquesta situació, sense dret a prestació contributiva d'atur o, en el cas de rebre qualsevol prestació d'atur, que aquesta sigui inferior al Salari Mínim Interprofessional multiplicat per 1,5.
-
4- En el cas que la persona interessada sigui pensionista, haurà de presentar la documentació que ho acrediti, i que aquesta prestació sigui inferior al Salari Mínim Interprofessional multiplicat per 1,5.
Documentació resultant:
-
Notificació Decret d'Alcaldia
Observacions:
L'edicte sobre la informació pública de les bases que han de regir el concurs i també la convocatòria per a la presentació de sol·licituds ho podeu trobar a l'enllaç que consta a peu de pàgina
Documents
- Bases que regulen la convocatòria — 2280 kB (2335593 bytes)
- Sol·licitud i declaració responsable — 435 kB (445622 bytes)
Enllaços
Accions del document