Exp. 2024/005274 Procés selectiu per a l'accés en propietat a una plaça de personal funcionari interí amb categoria de tècnic/a d'administració general i creació d'una borsa de treball, mitjançant el sistema selectiu de concurs oposició lliure, grup A1.

Tipus:
Oferta Publica
Regidoria:
Alcaldia i Serveis Generals
Matèria:
Altres
Lloc i data de publicació:
BOP de Girona número 130 de data 5 de juliol de 2024
Legislació:
Article 76 del Decret 214/1990, de 30 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals.

Resum

 

L' Ajuntament de Roses, mitjançant acord de la junta de Govern Local de data 1 de juliol de 2024, ha aprovat la convocatòria i les bases que regeixen el procés selectiu per a l’accés a una plaça de personal funcionari interí amb la categoria de tècnic/a d’administració general, enquadrada a l’escala d’administració general, subescala tècnica, classe tècnic/a superior, grup A, subgrup A1, complement de destí 24, vacant a la plantilla del personal funcionari de l’Ajuntament de Roses, i per a la creació d’una borsa de treball formada amb les persones que superin el procés selectiu i que no hagin obtingut plaça, per tal de cobrir possibles vacants o necessitats temporals que es puguin presentar en aquesta categoria, mitjançant el sistema selectiu de concurs oposició lliure.

 

Les esmentades bases estan publicades íntegrament en el Butlletí Oficial de la Província de Girona número 130 de data 5 de juliol de 2024 i l'anunci de la convocatòria del procés està publicat en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya número 9.200  de data 9 de juliol de 2024.

 

El tràmit d’inscripció al procés selectiu s’haurà de realitzar durant el termini de 20 dies hàbils comptats a partir de l’endemà de la publicació de l’anunci de la convocatòria en el DOGC, és a dir, del 10 de juliol al 6 d'agost de 2024, ambdós inclosos.

 

Forma de realització del tràmit d’inscripció al procés selectiu i pagament dels drets de participació:

 

El tràmit es podrà realitzar telemàticament o presencialment.

 

  • Telemàticament:

 

A través del següent enllaç:

 

https://bpm.roses.cat/OAC/Tramitador.jsp?texpcod=OPOS&idioma=ca&showSteps=true&useValid=true

 

S’ha de tenir en compte que per fer tràmits telemàtics caldrà disposar de certificat digital i/o idCAT Mòbil i caldrà fer el pagament dels drets de participació en el moment de realitzar el tràmit electrònicament.

 

Per qualsevol dubte o incidència en el moment de realitzar el tràmit telemàtic, caldrà trucar al telèfon de suport 872 220 594, de dilluns a divendres, de 8 h a 20 h.

 

  • Presencialment:

 

Al Registre general d’entrada del Servei d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament de Roses, situat a la plaça de Catalunya, núm. 12, de Roses, de dilluns a divendres de 8 a 14 hores, demanant cita prèvia a través de https://citaprevia.roses.cat.

 

S’ha de tenir en compte que caldrà efectuar el pagament dels drets de participació en el moment de fer el tràmit presencialment a les oficines del Servei d’Atenció al Ciutadà i que únicament es podrà pagar amb targeta de crèdit.

 

Documentació que s’ha de presentar durant el tràmit d’inscripció al procés selectiu:

 

En el moment de realitzar el tràmit d’inscripció, caldrà adjuntar la següent documentació:

 

a. La sol·licitud per participar en el procés selectiu, tenint en compte que en cas de presentació telemàtica la sol·licitud es genera automàticament en el moment de dur a terme el tràmit d’inscripció, on s’haurà d’especificar que se sol·licita ser admès en el procés selectiu per a l’accés a una plaça de personal funcionari interí amb la categoria de tècnic/a d’administració general.

 

b. El formulari per a l’admissió a convocatòries de selecció de personal i d’accés a llocs de treball de l’Ajuntament de Roses (Annex II de les bases), que s’haurà d’omplir d’acord amb les instruccions que figuren al dors i haurà d’estar signat i datat per l’aspirant. La manca de presentació i/o signatura d’aquest formulari suposarà la no admissió de l’aspirant al procés selectiu.

 

c. La declaració jurada que acrediti el compliment de les condicions especificades en els apartats c), d) i e) de la base cinquena (Annex III de les bases), que haurà d’estar datada i signada per l’aspirant.

 

d. Els documents acreditatius d’estar en possessió d’alguns dels certificats de coneixements de les dues llengües oficials a Catalunya en els nivells requerits en aquesta convocatòria, que acreditin l’exempció de realitzar les proves (vegeu la base onzena).

 

e. La documentació acreditativa d’estar en possessió d’alguna de les titulacions que s’especifiquen en la base sisena.

 

f. El currículum vitae acadèmic i professional actualitzat.

 

g. El document nacional d’identitat en vigor.

 

Roses, 9 de juliol de 2024

 

Departament de Recursos Humans

 

Observacions

Termini per realitzar el tràmit d'inscripció al procés selectiu: del 10 de juliol al 6 d'agost de 2024, ambdós inclosos.

Accions del document