Exp. 2024/008219 Procés selectiu per a l'accés en propietat a dues places de conserge de serveis generals reservades al torn de persones amb discapacitat, mitjançant el procediment de concurs oposició lliure, grup AP.

Tipus:
Oferta Publica
Regidoria:
Alcaldia i Serveis Generals
Matèria:
Altres
Lloc i data de publicació:
BOP de Girona número 210 de data 31 d'octubre de 2024
Legislació:
Article 76 del Decret 214/1990, de 30 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals.

Resum

 

Mitjançant acord de la junta de Govern Local de data 21 d'octubre de 2024 s'ha aprovat la convocatòria i les bases reguladores del procés selectiu per a l’accés en propietat a dues places de conserge de serveis generals reservades al torn de persones amb discapacitat, dotades amb les retribucions corresponents al grup AP, vacants a la plantilla del personal funcionari de l’Ajuntament de Roses, mitjançant el sistema selectiu de concurs oposició lliure, grup AP.

 

Les esmentades bases estan publicades íntegrament en el Butlletí Oficial de la Província de Girona (BOPG) número 210 de data 31 d'octubre de 2024, i l'anunci de la convocatòria del procés selectiu està publicat en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC) número 9286 de data 8 de novembre de 2024 i en el Butlletí Oficial de l'Estat (BOE) número 274 de data 13 de novembre de 2024.

 

El tràmit d’inscripció al procés selectiu s’haurà de realitzar durant el termini de 20 dies hàbils comptats a partir de l’endemà de l’última de les publicacions de l’anunci de la convocatòria en els diaris oficials (DOGC ó BOE); és a dir, del 14 de novembre al 12 de desembre de 2024.

 

Forma de realització del tràmit d’inscripció al procés selectiu i pagament dels drets de participació:

 

El tràmit es podrà realitzar telemàticament o presencialment.

 

  • Telemàticament:

 

A través del següent enllaç:

 

https://bpm.roses.cat/OAC/Tramitador.jsp?texpcod=OPOS&idioma=ca&showSteps=true&useValid=true

 

S’ha de tenir en compte que per fer tràmits telemàtics caldrà disposar de certificat digital i/o idCAT Mòbil i caldrà fer el pagament dels drets de participació en el moment de realitzar el tràmit electrònicament.

Per qualsevol dubte o incidència en el moment de realitzar el tràmit telemàtic, caldrà trucar al telèfon de suport 872 220 594, de dilluns a divendres, de 8 h a 20 h.

 

  • Presencialment:

 

Al Registre general d’entrada del Servei d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament de Roses, situat a la plaça de Catalunya, núm. 12, de Roses, de dilluns a divendres de 8 a 14 hores, demanant cita prèvia a través de https://citaprevia.roses.cat.

 

S’ha de tenir en compte que caldrà efectuar el pagament dels drets de participació en el moment de fer el tràmit presencialment a les oficines del Servei d’Atenció al Ciutadà i que únicament es podrà pagar amb targeta de crèdit.

 

Documentació que s’ha de presentar durant el tràmit d’inscripció al procés selectiu:

 

En el moment de realitzar el tràmit d’inscripció, caldrà adjuntar la següent documentació:

 

a. La sol·licitud per participar en el procés selectiu, tenint en compte que en cas de presentació telemàtica la sol·licitud es genera automàticament en el moment de dur a terme el tràmit d’inscripció, on s’haurà d’especificar que se sol·licita ser admès en el procés selectiu per a l’accés en propietat a dues places de conserge de serveis generals reservades al torn de persones discapacitades.

 

b. El formulari per a l’admissió a convocatòries de selecció de personal i d’accés a llocs de treball de l’Ajuntament de Roses (Annex II de les bases), que s’haurà d’omplir d’acord amb les instruccions que figuren al dors i haurà d’estar signat i datat per l’aspirant. La manca de presentació i/o signatura d’aquest formulari suposarà la no admissió de l’aspirant al procés selectiu.

 

c. La declaració jurada que acrediti el compliment de les condicions especificades en els apartats c), d) i e) de la base cinquena (Annex III de les bases), que haurà d’estar datada i signada per l’aspirant.

 

d. Els documents acreditatius d’estar en possessió d’alguns dels certificats de coneixements de les dues llengües oficials a Catalunya en els nivells requerits en aquesta convocatòria, que acreditin l’exempció de realitzar les proves (vegeu la base onzena).

 

e. La documentació acreditativa d’estar en possessió d’alguna de les titulacions que s’especifiquen en la base sisena, apartat 1r.

 

f. El currículum vitae acadèmic i professional actualitzat.

 

g. El document nacional d’identitat en vigor.

 

h. El dictamen o còpia de la sol·licitud del dictamen de l’acreditació d’un grau de discapacitat igual o superior al 33% expedit per l'Institut Català d'Assistència i Serveis Socials (ICASS):

Els aspirants han de sol·licitar a l’ICASS un dictamen vinculant del grau de discapacitat, expedit per l'equip multiprofessional competent als efectes d'aquesta convocatòria, on consti, de manera explícita i exclusiva, el grau de discapacitat de l'aspirant, i on s'acrediti que pot desenvolupar les tasques pròpies del lloc de treball sense necessitat d'una supervisió o suport constants una vegada superat el període d'adaptació i, si és el cas, la necessitat de l'adaptació o l'adequació de temps i mitjans materials per a la realització de les proves que preveuen aquestes bases i/o l'adaptació del lloc de treball.

Als efectes de l'obtenció d'aquest dictamen, els aspirants s'han d'adreçar, dins del termini per realitzar el tràmit d’inscripció al procés selectiu, aportant una còpia de les presents bases, a alguns dels centres especificats al final d’aquestes bases (Annex IV) i sol·licitar l'expedició del dictamen.

Un cop emès el dictamen corresponent, l’ICASS el lliurarà a l’interessat i aquest l’haurà de presentar a l’ajuntament en el termini d’un mes, comptat a partir de l’endemà de la data d’acabament del termini d’inscripció al procés selectiu, d’alguna de les formes especificades a l’apartat 7.1 d’aquestes bases. Un cop exhaurit el termini que s’estableixi, únicament s’admetrà la presentació si s’acredita que el dictamen ha estat demanat a l’ICASS dintre del termini d’inscripció al procés selectiu i que aquest organisme no l’ha lliurat a l’interessat dintre del termini fixat per presentar-lo a l’ajuntament.

 

Roses, 13 de novembre de 2024

 

Departament de Recursos Humans

Observacions

Termini per realitzar el tràmit d'inscripció al procés selectiu: del 14 de novembre al 12 de desembre de 2024, ambdós inclosos.

Accions del document