Exp. 2024/008943 Procés selectiu per a la creació d'una borsa de treball de tècnics d'administració general, mitjançant el sistema selectiu de concurs de mèrits, grup A1.
- Article 76 del Decret 214/1990, de 30 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals.
-
Telemàticament:
-
Presencialment:
Resum
Mitjançant acord de la junta de Govern Local de data 14 d'octubre de 2024, s'ha aprovat la convocatòria i les bases reguladores del procés selectiu per màxima urgència per a la creació d'una borsa de treball de personal funcionari interí amb la categoria de tècnic d'administració general, enquadrat a l'escala d'administració general, subescala tècnica, classe tècnic superior, grup A, subgrup A1, complement de destí 24, per tal de cobrir les vacants i les necessitats temporals que es puguin presentar en aquest categoria, mitjançant el sistema de concurs de mèrits.
Les esmentades bases estan publicades íntegrament en el Butlletí Oficial de la Província de Girona (BOPG) número 205 de data 23 d'octubre de 2024 i l'anunci de la convocatòria del procés selectiu està publicat en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC) número 9277 de data 28 d'octubre de 2024.
El tràmit d'inscripció al procés selectiu s'ha de realitzar en el termini de 20 dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC), és a dir, del 29 d'octubre al 26 de novembre de 2024, ambdós inclosos.
Forma de realització del tràmit d’inscripció al procés selectiu i pagament dels drets de participació:
El tràmit es podrà realitzar telemàticament o presencialment.
A través del següent enllaç:
https://bpm.roses.cat/OAC/Tramitador.jsp?texpcod=OPOS&idioma=ca&showSteps=true&useValid=true
S’ha de tenir en compte que per fer tràmits telemàtics caldrà disposar de certificat digital i/o idCAT Mòbil i caldrà fer el pagament dels drets de participació en el moment de realitzar el tràmit electrònicament.
Per qualsevol dubte o incidència en el moment de realitzar el tràmit telemàtic, caldrà trucar al telèfon de suport 872 220 594, de dilluns a divendres, de 8 h a 20 h.
Al Registre general d’entrada del Servei d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament de Roses, situat a la plaça de Catalunya, núm. 12, de Roses, de dilluns a divendres de 8 a 14 hores, demanant cita prèvia a través de https://citaprevia.roses.cat.
S’ha de tenir en compte que caldrà efectuar el pagament dels drets de participació en el moment de fer el tràmit presencialment a les oficines del Servei d’Atenció al Ciutadà i que únicament es podrà pagar amb targeta de crèdit.
Documentació que s’ha de presentar durant el tràmit d’inscripció al procés selectiu:
En el moment de realitzar el tràmit d’inscripció, caldrà adjuntar la següent documentació:
a. La sol·licitud per participar en el procés selectiu, tenint en compte que en cas de presentació telemàtica la sol·licitud es genera automàticament en el moment de dur a terme el tràmit d’inscripció, on s’haurà d’especificar que se sol·licita ser admès en el procés selectiu per a la creació d’una borsa de treball de tècnics d’administració general.
b. El formulari per a l’admissió a convocatòries de selecció de personal i d’accés a llocs de treball de l’Ajuntament de Roses (Annex I de les bases), que s’haurà d’omplir d’acord amb les instruccions que figuren al dors i haurà d’estar signat i datat per l’aspirant. La manca de presentació i/o signatura d’aquest formulari suposarà la no admissió de l’aspirant al procés selectiu.
c. La declaració jurada que acrediti el compliment de les condicions especificades en els apartats c), d) i e) de la base cinquena (Annex II de les bases), que haurà d’estar datada i signada per l’aspirant.
d. Els documents acreditatius d’estar en possessió d’alguns dels certificats de coneixements de les dues llengües oficials a Catalunya en els nivells requerits en aquesta convocatòria, que acreditin l’exempció de realitzar les proves (vegeu la base onzena).
e. La documentació acreditativa d’estar en possessió d’alguna de les titulacions que s’especifiquen en la base sisena.
f. Els documents acreditatius dels mèrits que es vulguin al·legar per ser valorats. Els mèrits presentats fora d’aquest termini no seran valorats (vegeu base dotzena).
g. El currículum vitae acadèmic i professional actualitzat.
h. El document nacional d’identitat en vigor.
Roses, 28 d'octubre de 2024
Departament de Recursos Humans
Observacions
Termini per realitzar el tràmit d'inscripció al procés selectiu: del 29 d'octubre al 26 de novembre de 2024, ambdós inclosos.Accions del document