Exp. 2024/004924 Procés selectiu per a la provisió en comissió de serveis d'un lloc de treball de tècnic/a d'administració general dels serveis jurídics generals, mitjançant el sistema selectiu de concurs de mobilitat funcionarial (grup A1).

Tipus:
Oferta Publica
Regidoria:
Alcaldia i Serveis Generals
Matèria:
Altres
Lloc i data de publicació:
BOP de Girona número 115 de data 13 de juny de 2024

Resum

 

Mitjançant acord de la Junta de Govern Local de data 3 de juny de 2024, s'ha aprovat la convocatòria i les bases que regeixen el procés selectiu per a la provisió en comissió de serveis d'un lloc de treball de tècnic/a d'administració general dels serveis jurídics generals, grup A, subgrup A1, mitjançant el procediment de concurs de mobilitat funcionarial.

 

L'anunci de la convocatòria del procés selectiu, juntament amb el text íntegre de les bases reguladores, està publicat en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC) número 9.182 de data 12 de juny de 2024 i en el Butlletí Oficial de la Província de Girona número 115 de data 13 de juny de 2024.

 

El tràmit d’inscripció al procés selectiu s’ha de realitzar durant el termini de deu dies hàbils comptats a partir de l’endemà de l’última de les publicacions de l’anunci de la convocatòria, junt amb el text íntegre de les bases, en els diaris oficials (DOGC o BOPG); és a dir, del 14 al 28 de juny de 2024, ambdós inclosos.

 

Les persones interessades hauran de realitzar el tràmit d’inscripció en el procés selectiu per a la provisió d’una plaça de tècnic/a d’administració general, tenint en compte que hauran de realitzar el tràmit telemàticament durant el termini especificat a la base vuitena, que hauran d’adjuntar la documentació tot seguit relacionada i que hauran d’efectuar el pagament dels drets de participació en el moment de realitzar el tràmit d’inscripció:

 

a. La sol·licitud per participar en el procés selectiu, tenint en compte que es genera automàticament en el moment de dur a terme el tràmit d’inscripció telemàtic.

 

b. El formulari per a l’admissió a convocatòries de selecció de personal i d’accés a llocs de treball de l’Ajuntament de Roses (Annex I de les bases), que s’haurà d’omplir d’acord amb les instruccions que figuren al dors i haurà d’estar signat i datat per l’aspirant. La manca de presentació i/o signatura d’aquest formulari suposarà la no admissió de l’aspirant al procés selectiu.

 

c. Una certificació expedida pel/per la secretari/ària de l’administració pública de procedència que acrediti que l’aspirant és funcionari/ària de carrera de l’escala d’administració general, subescala tècnica, classe tècnic/a de grau superior, grup A, subgrup A1, ocupant un lloc de treball de característiques anàlogues a la plaça convocada.

 

d. La declaració jurada que acrediti el compliment de les condicions especificades en els apartats d) i e) i f) de la base tercera (Annex II de les bases), que haurà d’estar datada i signada per l’aspirant.

 

e. La documentació acreditativa d’estar en possessió d’alguna de les titulacions següents: llicenciat en Dret, llicenciat en Ciències Polítiques, Econòmiques o Empresarials, Intendent Mercantil o Actuari o títols universitaris equivalents.

 

f. El document acreditatiu d’estar en possessió del nivell de suficiència de la llengua catalana (nivell C1).

 

g. La documentació acreditativa dels mèrits que vulguin al·legar, de conformitat amb el barem establert a la base desena.

 

h. El currículum acadèmic i professional actualitzat.

 

i. El document nacional d’identitat en vigor.

 

Roses, 13 de juny de 2024

Departament de Recursos Humans

 

Observacions

Termini per realitzar el tràmit d'inscripció al procés selectiu: del 14 al 28 de juny, ambdós inclosos.

Accions del document