Exp. 2024/009212 Procés selectiu per a l'accés en propietat a una plaça d'inspector/a de serveis territorials, mitjançant el sistema selectiu de concurs oposició lliure, grup C1.

Tipus:
Oferta Publica
Regidoria:
Alcaldia i Serveis Generals
Matèria:
Altres
Lloc i data de publicació:
BOP de Girona número 218 de data 13 de novembre de 2024
Legislació:
Article 76 del Decret 214/1990, de 30 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals.

Resum

 

 

Mitjançant acord de la junta de Govern Local de data 4 de novembre de 2024 s'ha aprovat la convocatòria i les bases reguladores del procés selectiu per a l’accés en propietat a una plaça d’inspector/a de serveis territorials, enquadrada a l’escala d’administració especial, subescala de serveis especials, classe comeses especials, categoria tècnic/a especialista, grup C, subgrup C1, dotada amb les retribucions que corresponguin, d'acord amb la relació de llocs de treball vigent, mitjançant el sistema selectiu de concurs oposició lliure.

 

Les esmentades bases estan publicades íntegrament en el Butlletí Oficial de la Província de Girona (BOPG) número 218 de data 13 de novembre de 2024 i l'anunci de la convocatòria del procés selectiu està publicat en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC) número 9294 de data 20 de novembre de 2024 i en el Butlletí Oficial de l'Estat (BOE) número 281 de data 21 de novembre de 2024.

 

El tràmit d’inscripció al procés selectiu s’haurà de realitzar durant el termini de 20 dies hàbils comptats a partir de l’endemà de l’última de les publicacions de l’anunci de la convocatòria en els diaris oficials (DOGC ó BOE); és a dir, del 22 de novembre al 20 de desembre de 2024, ambdós inclosos.

 

Forma de realització del tràmit d’inscripció al procés selectiu i pagament dels drets de participació.

 

El tràmit es podrà realitzar telemàticament o presencialment.

 

  • Telemàticament:

 

A través del següent enllaç:

 

https://bpm.roses.cat/OAC/Tramitador.jsp?texpcod=OPOS&idioma=ca&showSteps=true&useValid=true

 

S’ha de tenir en compte que per fer tràmits telemàtics caldrà disposar de certificat digital i/o idCAT Mòbil i caldrà fer el pagament dels drets de participació en el moment de realitzar el tràmit electrònicament.

Per qualsevol dubte o incidència en el moment de realitzar el tràmit telemàtic, caldrà trucar al telèfon de suport 872 220 594, de dilluns a divendres, de 8 h a 20 h.

 

  • Presencialment:

 

Al Registre general d’entrada del Servei d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament de Roses, situat a la plaça de Catalunya, núm. 12, de Roses, de dilluns a divendres de 8 a 14 hores, demanant cita prèvia a través de https://citaprevia.roses.cat.

 

S’ha de tenir en compte que caldrà efectuar el pagament dels drets de participació en el moment de fer el tràmit presencialment a les oficines del Servei d’Atenció al Ciutadà i que únicament es podrà pagar amb targeta de crèdit.

 

Documentació que s’ha de presentar durant el tràmit d’inscripció al procés selectiu:

 

En el moment de realitzar el tràmit d’inscripció, caldrà adjuntar la següent documentació:

 

a. La sol·licitud per participar en el procés selectiu, tenint en compte que en cas de presentació telemàtica la sol·licitud es genera automàticament en el moment de dur a terme el tràmit d’inscripció, on els interessats hauran d’especificar que sol·liciten ser admesos en el procés selectiu per a l’accés en propietat a una plaça d’inspector/a de serveis territorials.

 

b. El formulari per a l’admissió a convocatòries de selecció de personal i d’accés a llocs de treball de l’Ajuntament de Roses (Annex II de les bases), que s’haurà d’omplir d’acord amb les instruccions que hi figuren al dors i haurà d’estar signat i datat per l’aspirant. La manca de signatura i/o presentació d’aquest formulari suposarà la no admissió de l’aspirant en el procés selectiu.

 

c. La declaració jurada que acrediti el compliment dels requisits especificats en els apartats c), d) i e) de la base cinquena (Annex III de les bases), que haurà d’estar datada i signada per l’aspirant.

 

d. Els documents acreditatius d’estar en possessió d’alguns dels certificats de coneixements de les dues llengües oficials a Catalunya en els nivells requerits en aquesta convocatòria, que acreditin l’exempció de realitzar les proves (vegeu la base onzena).

 

e. El document nacional d’identitat en vigor.

 

f. La documentació acreditativa de la titulació exigida en la base sisena.

 

g. El permís de conduir de la classe B en vigor.

 

h. El currículum vitae acadèmic i professional actualitzat.

 

Roses, 21 de novembre de 2024

 

Departament de Recursos Humans

Observacions

Termini per realitzar el tràmit d'inscripció al procés selectiu: del 22 de novembre al 20 de desembre de 2024, ambdós inclosos.

Accions del document