Exp. 2024/009578 Procés selectiu per a l'accés a quatre places de personal funcionari interí d'auxiliars informadors/es turístics per a l'any 2025 i creació d'una borsa de treball, mitjançant el sistema selectiu de concurs oposició lliure, grup C1.

Tipus:
Oferta Publica
Regidoria:
Alcaldia i Serveis Generals
Matèria:
Altres
Lloc i data de publicació:
BOP de Girona número 244 de data 20 de desembre de 2024
Legislació:
Article 95 del Decret 214/1990, de 30 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals.

Resum

 

Mitjançant acord de la junta de Govern de data 9 de desembre de 2024 s'ha aprovat la convocatòria i les bases reguladores del procés selectiu per a l'accés a quatre places de personal funcionari interí amb la categoria d'auxiliar informador/a per a l'anualitat 2025 i per a la creació d'una borsa de treball per cobrir les suplències temporals que es produeixin en aquesta categoria, mitjançant el procediment de concurs oposició lliure, grup C, subgrup C2. 

 

Les esmentades bases estan publicades íntegrament en el Butlletí Oficial de la Província de Girona (BOPG) número 244 de data 20 de desembre de 2024 i en l'anunci de la convocatòria del procés selectiu en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC) número 9.324 de data 8 de gener de 2025.

 

El tràmit d'inscripció al procés selectiu s'haurà de realitzar durant el termini de 20 dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria en el DOGC; és a dir, del 9 de gener al 5 de febrer de 2025.

 

Forma de realització del tràmit d’inscripció al procés selectiu i pagament dels drets de participació:

 

El tràmit es podrà realitzar telemàticament o presencialment.

 

  1. Telemàticament:

 

A través del següent enllaç:

 

https://bpm.roses.cat/OAC/Tramitador.jsp?texpcod=OPOS&idioma=ca&showSteps=true&useValid=true

 

S’ha de tenir en compte que per fer tràmits telemàtics caldrà disposar de certificat digital i/o idCAT Mòbil i caldrà fer el pagament dels drets de participació en el moment de realitzar el tràmit electrònicament.

 

Per qualsevol dubte o incidència en el moment de realitzar el tràmit telemàtic, caldrà trucar al telèfon de suport 872 220 594, de dilluns a divendres, de 8 h a 20 h.

 

  1. Presencialment:

 

Al Registre general d’entrada del Servei d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament de Roses, situat a la plaça de Catalunya, núm. 12, de Roses, de dilluns a divendres de 8 a 14 hores, demanant cita prèvia a través de https://citaprevia.roses.cat.

 

S’ha de tenir en compte que caldrà efectuar el pagament dels drets de participació en el moment de fer el tràmit presencialment a les oficines del Servei d’Atenció al Ciutadà i que únicament es podrà pagar amb targeta de crèdit.

 

Documentació que s’ha de presentar durant el tràmit d’inscripció al procés selectiu:

 

En el moment de realitzar el tràmit d’inscripció, caldrà adjuntar la següent documentació:

 

a. La sol·licitud per participar en el procés selectiu, tenint en compte que en cas de presentació telemàtica la sol·licitud es genera automàticament en el moment de dur a terme el tràmit d’inscripció, on s’haurà d’especificar que se sol·licita ser admès en el procés selectiu per a l’accés a quatre places de personal funcionari interí amb la categoria d’auxiliar informador/a per a l’anualitat 2025 i per a la creació d’una borsa de treball.

 

b. El formulari per a l’admissió a convocatòries de selecció de personal i d’accés a llocs de treball de l’Ajuntament de Roses (Annex I de les bases), que s’haurà d’omplir d’acord amb les instruccions que hi figuren al dors i haurà d’estar signada i datada per l’aspirant. La manca de presentació i/o signatura d’aquest formulari suposarà la no admissió de l’aspirant al procés selectiu.

 

c. La declaració jurada que acredita el compliment de les condicions especificades en els apartats c), d) i e) de la base tercera, que haurà d’estar datada i signada per l’aspirant (Annex II de les bases).

 

d. Els documents acreditatius d’estar en possessió d’alguns dels certificats de coneixements de les dues llengües oficials a Catalunya en els nivells requerits en aquesta convocatòria, que acreditin l’exempció de realitzar les proves (vegeu base novena).

 

e. Els documents acreditatius d’estar en possessió d’alguns dels certificats de coneixements de la llengua francesa i anglesa en els nivells requerits en aquesta convocatòria, que acreditin l’exempció de realitzar les proves (vegeu base desena).

 

f. Els documents acreditatius dels mèrits que vulguin al·legar per ser valorats en la fase de concurs (vegeu base onzena). Els mèrits presentats fora d’aquest termini no seran valorats.

 

g. El document nacional d’identitat en vigor.

 

h. La documentació acreditativa d’estar en possessió d’alguna de les titulacions que s’especifiquen en la base quarta.

 

i. El curriculum vitae acadèmic i professional actualitzat.

 

Roses, 8 de gener de 2025.

 

Departament de Recursos Humans

Observacions

Termini per realitzar el tràmit d'inscripció al procés selectiu: del 9 de gener al 5 de febrer de 2025, ambdós inclosos.

Accions del document