Exp. 2024/010162 Procés selectiu per a la creació d'una borsa de treball d'auxiliars administratius, mitjançant el sistema selectiu de concurs oposició lliure, grup C2.
- Article 95 del Decret 214/1990, de 30 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals.
-
Telemàticament:
-
Presencialment:
Resum
Mitjançant acord de la junta de Govern de data 2 de desembre de 2024 s'ha aprovat la convocatòria per màxima urgència i les bases reguladores del procés selectiu per a la creació d'una borsa de treball de personal funcionari interí amb la categoria d'auxiliar administratiu/va, enquadrat a l'escala d'administració general, subescala auxiliar, grup C, subgrup C2, complement de destí 16, d'acord amb la relació de llocs de treball vigent, per tal de cobrir les vacants i les necessitats temporals que es puguin presentar en aquesta categoria, mitjançant el sistema selectiu d'oposició lliure, grup C2.
Les esmentades bases estan publicades íntegrament en el Butlletí Oficial de la Província de Girona (BOPG) número 242 de data 18 de desembre de 2024 i en l'anunci de la convocatòria del procés selectiu en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC) número 9324 de data 8 de gener de 2025.
El tràmit d'inscripció al procés selectiu s'haurà de realitzar durant el termini de 20 dies hàbils comptats a partir de l'endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria en el DOGC; és a dir, del 9 de gener al 5 de febrer de 2025.
Forma de realització del tràmit d’inscripció al procés selectiu i pagament dels drets de participació:
El tràmit es podrà realitzar telemàticament o presencialment.
A través del següent enllaç:
https://bpm.roses.cat/OAC/Tramitador.jsp?texpcod=OPOS&idioma=ca&showSteps=true&useValid=true
S’ha de tenir en compte que per fer tràmits telemàtics caldrà disposar de certificat digital i/o idCAT Mòbil i caldrà fer el pagament dels drets de participació en el moment de realitzar el tràmit electrònicament.
Per qualsevol dubte o incidència en el moment de realitzar el tràmit telemàtic, cal trucar al telèfon de suport 872 220 594, de dilluns a divendres, de 8 h a 20 h.
Al Registre general d’entrada del Servei d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament de Roses, situat a la plaça de Catalunya, núm. 12, de Roses, de dilluns a divendres de 8 a 14 hores, demanant cita prèvia a través de https://citaprevia.roses.
S’ha de tenir en compte que caldrà efectuar el pagament dels drets de participació en el moment de fer el tràmit presencialment a les oficines del Servei d’Atenció al Ciutadà i que únicament es podrà pagar amb targeta de crèdit.
Documentació que s’ha de presentar durant el tràmit d’inscripció al procés selectiu:
En el moment de realitzar el tràmit d’inscripció, caldrà adjuntar la següent documentació:
a. La sol·licitud per participar en el procés selectiu, tenint en compte que en cas de presentació telemàtica la sol·licitud es genera automàticament en el moment de dur a terme el tràmit d’inscripció, on hauran d’especificar que sol·liciten ser admesos en el procés selectiu per a la creació d’una borsa de treball d’auxiliars administratius.
b. El formulari per a l’admissió a convocatòries de selecció de personal i d’accés a llocs de treball de l’Ajuntament de Roses (Annex II d’aquestes bases), que s’haurà d’omplir d’acord amb les instruccions que hi figuren al dors i haurà d’estar signat i datat per l’aspirant. La manca de presentació i/o de signatura d’aquest formulari suposarà la no admissió de l’aspirant al procés selectiu.
c. La declaració jurada que acredita el compliment de les condicions especificades en els apartats c), d) i e) de la base tercera, que haurà d’estar datada i signada per l’aspirant (Annex III d’aquestes bases).
d.La documentació acreditativa d’estar en possessió d’alguna de les titulacions que s’especifiquen en la base quarta, apartat primer.
e. Els documents acreditatius d’estar en possessió d’algun dels certificats de coneixements de les dues llengües oficials a Catalunya en els nivells requerits en aquesta convocatòria, que acreditin l’exempció de realitzar les proves (vegeu la base novena).
f. El curriculum vitae acadèmic i professional actualitzat.
g. El document nacional d’identitat en vigor.
Roses, 8 de gener de 2025.
Departament de Recursos Humans
Observacions
Termini per realitzar el tràmit d'inscripció al procés selectiu: del 9 de gener al 5 de febrer de 2025, ambdós inclosos.Accions del document