Exp. 2024/010162 Procés selectiu per a la creació d'una borsa de treball d'auxiliars administratius, mitjançant el sistema selectiu de concurs oposició lliure, grup C2.

Tipus:
Oferta Publica
Regidoria:
Alcaldia i Serveis Generals
Matèria:
Altres
Lloc i data de publicació:
BOP de Girona número 242 de data 18 de desembre de 2024
Legislació:
Article 95 del Decret 214/1990, de 30 de juliol, pel qual s'aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals.

Resum

 

Mitjançant acord de la junta de Govern de data 2 de desembre de 2024 s'ha aprovat la convocatòria per màxima urgència i les bases reguladores del procés selectiu per a la creació d'una borsa de treball de personal funcionari interí amb la categoria d'auxiliar administratiu/va, enquadrat a l'escala d'administració general, subescala auxiliar, grup C, subgrup C2, complement de destí 16, d'acord amb la relació de llocs de treball vigent, per tal de cobrir les vacants i les necessitats temporals que es puguin presentar en aquesta categoria, mitjançant el sistema selectiu d'oposició lliure, grup C2. 

 

Finalitzat el sorteig públic que va tenir lloc el dijous 20 de març de 2025 a les 7.45 h a la Sala de Plens municipal per procedir al desempat dels aspirants que van quedar empatats en la segona posició, el tribunal fa pública la llista ordenada d’aspirants aprovats.

 

Vist que tots els aspirants han presentat la documentació especificada a la base cinquena i feta la comprovació que reuneixen les condicions i els requisits exigits a les bases tercera i quarta, el tribunal qualificador eleva a l’alcalde president de la corporació la proposta de creació d’una borsa de treball d’auxiliars administratius, formada pels aspirants que han superat el procés selectiu per ordre de la puntuació obtinguda.

 

El resultat del procés selectiu amb la llista d’aprovats per ordre de puntuació i la proposta del tribunal qualificador es fa públic en el tauler d’edictes electrònics municipal, per tal que pugui ser recorregut en alçada davant de l’alcalde president, en el termini d’un mes comptat a partir de l’endemà de la seva publicació, d’acord amb el que estableixen els articles 80.4 del Reglament del personal al servei de les entitats locals i 121 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

 

Roses, 21 de març de 2025

Departament de Recursos Humans

 

Accions del document