Dimecres 8 de maig, darrera sessió formativa sobre tràmits electrònics municipals, dirigida a la ciutadania
L’adaptació de la gestió i tramitacions municipals a la nova normativa de l’administració electrònica ha provocat canvis en la manera de relacionar-se entre Ajuntament i ciutadania, empreses, entitats i usuaris dels seus serveis. Per això, el consistori ha programat durant els mesos d’abril i maig sessions formatives per donar a conèixer el seu funcionament, així com els avantatges que ofereix, permetent que els tràmits es puguin fer des de casa o qualsevol lloc, durant les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any.
Presentació d’instàncies i sol·licituds, facturació electrònica, canvis de domicili, ús de la plataforma de contractació, què és i com consultar la Carpeta Ciutadana, catàleg de tràmits, com rebre notificacions electròniques, inscripcions online o notificacions electròniques, són alguns dels temes que es tracten al llarg de les formacions. Totes elles estan conduïdes per personal qualificat de Buisitools, empresa pionera en l’atenció personalitzada a l’eCiutadà en les seves gestions electròniques amb l’administració.
Paral·lelament a aquestes formacions, l’Ajuntament de Roses ha posat en marxa des de l’1 d’abril un servei d’assistència gratuïta destinat a guiar i ajudar ciutadans i empreses en la realització de qualsevol dels tràmits municipals que aquests poden fer online, a través de la Seu Electrònica de la pàgina web municipal. El servei, que rep el nom d’OAC 360º (Oficina Digital d’Atenció al Ciutadà), aten de dilluns a divendres de 9 a 15 h, a través del telèfon 972 15 23 67 o del correu electrònic esuport@roses.cat.
Accions del document