El servei telefònic Hola! de l’Agència Catalana de Turisme atén les consultes del sector
Des de l’inici de la crisi generada per la COVID-19, l’Agència Catalana de Turisme del Departament d'Empresa i Coneixement, ha activat diverses eines per mantenir les empreses i professionals del sector turístic informats.
Una de les iniciatives ha estat la posada en marxa d'aquest call center amb un servei d'atenció personalitzat. En aquest sentit, des de la declaració de l’estat d’alarma, el servei Hola! ha atès més de 800 consultes, a banda de les rebudes per via telemàtica i a través de les xarxes socials @turismecat a Twitter i Linkedin.
Per a més informació, podeu també consultar la pàgina específica operativa sobre la COVID-19, amb informació d’interès i actualitzada (protocols, comunicats, preguntes freqüents…) i un seguiment exhaustiu de tota la informació relacionada amb la COVID-19 que afecta el sector turístic català, i al Servei d’atenció a empreses i entitats turístiques Hola!
Accions del document