Formació per a empreses en eines digitals per fer front a la crisi del COVID-19
Cadascun dels tallers o càpsules tindran una durada de 2 hores i s’impartiran a través de videoconferència per l’empresa Focalizza, especialitzada en dinamització i assessorament comercials. L’únic requisit per participar és disposar d’un dispositiu (telèfon mòbil intel·ligent, tauleta o ordinador) amb videocàmara.
El programa comptarà amb les següents formacions:
Càpsula A. Com vendre, de manera efectiva, amb Missatgeria Instantània?
- Aprendre a gestionar, de manera professional, una plataforma de comunicació instantània.
- Descobrir les possibilitats dels llistats de difusió per a comunicar-te de manera propera i directa amb la teva clientela.
- Com comunicar ofertes i novetats del negoci per mitjà de Missatgeria Instantània (Facebook Messenger, Telegram i WhatsApp).
Dia de realització: 28 d’abril de 15.30 a 17.30 hores
Càpsula B. Com treure partit de WhatsApp Business?
- Com vendre efectivament utilitzant WhatsApp Business.
- Aprendre a gestionar amb criteri les distintes funcionalitats addicionals.
- WhatsApp Business en relació a WhatsApp.
- Com integrar WhatsApp Business al teu comerç
Dia de realització: 30 d’abril de 15.30 a 17.30 hores
Càpsula C. Com vendre, de manera efectiva, amb les xarxes socials?
- Aprendre a comunicar-me amb el perfil de client m’estic dirigint.
- Crear perfils de negoci atractius.
- Aprendre a fer publicacions atractives.
- Mecanisme per a la venda dins les xarxes socials.
Dia de realització: 4 de maig de 15.30 a 17.30 hores
Càpsula D. Com fer venda on line en el nostre comerç?
- Entorns digitals a on vendre els nostres productes (Amazon, Globo,...)
- Com crear espais de venda en el nostre web?
- Què haig de fer per tenir el meu propi e-commerce?
Dia de realització: 5 de maig de 15.30 a 17.30 hores
Càpsula E. Aplicacions mòbils que em poden ser útils en el dia a dia?
- Que puc fer amb un codi QR?
- Eines APP per gestionar el negoci des del telèfon.
- Organització, gestió comptes, gestió de projectes
- Gestió clients i comptabilitat
Dia de realització: 6 de maig de 15.30 a 17.30 hores
Càpsula F. Que és un Xatbot? Com em pot ajudar en el meu negoci?
- Que és un xatbot? Avantatges d’un xatbot.
- Que cal tenir en compte en la planificació d’un xatbot.
- Xatbots per Messenger i per Telegram en el nostre comerç.
Dia de realització: 7 de maig de 15.30 a 17.30 hores
Les inscripcions per participar ja es poden realitzar a partir d’avui, dimecres 22 de juliol, via web a inscripcions.roses.cat. Les places són limitades i se seguirà estricte ordre d’inscripció.
Per qualsevol dubte o aclariment es pot contactar amb l'Àrea de Promoció Econòmica de Roses promocioeconomica@roses.cat o via telf: 972 152 521
Roses, 22 d’abril de 2020
Accions del document