La marca Costa Brava Cruise Ports promociona els ports de Palamós i Roses

Dimecres 28 de novembre s'ha fet el llançament de la marca Costa Brava Cruise Ports per unificar la promoció conjunta dels ports de Palamós i Roses en el mercat internacional de creuers. La creació de la marca i d’una pàgina web formen part de les línies estratègiques derivades de l’Acord institucional signat a començaments d’aquest any.
Marca

Marca

Presentació Marca

Presentació Marca

28/11/2012 00:00 -   Departament de Comunicació i Premsa  
La marca es posiciona per impulsar l’activitat creuerística en els dos ports, incrementar els turistes de creuer a la Costa Brava i incentivar la dinàmica econòmica al territori. Aquesta presentació s’ha fet en el marc de la fira Seatrade Med que se celebra aquests dies a Marsella (França).

En el marc de la fira del sector creuerístic Seatrade Med a Marsella ha tingut lloc l’acte de presentació de la marca Costa Brava Cruise Ports que ha comptat amb la presència del director general de Transports i Mobilitat i vicepresident de Ports de la Generalitat, Ricard Font, el vicepresident del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, Joan Giraut, l’alcalde de Roses, Carles Pàramo, la regidora de Turisme de l’Ajuntament de Palamós, Gràcia Artigas, el president de la Cambra de Comerç de Girona, Domènec Espadalé, i el president de la Cambra de Comerç de Palamós, Xavier Ribera.

La Seatrade Med és la fira més important a la Mediterrània que se celebra del 27 al 29 de novembre enguany a la ciutat francesa de Marsella. A la presentació institucional hi han assistit companyies navilieres, operadors turístics, autoritats portuàries, membres de Medcruise i els representants més rellevants del sector de creuers.

La marca Costa Brava Cruise Ports

Al febrer d’aquest any, Ports de la Generalitat, el Patronat de Turisme Costa Brava Girona, l’Ajuntament de Roses, l’Ajuntament de Palamós, la Cambra de Comerç de Girona i la Cambra de Comerç de Palamós signaven un Acord de col·laboració amb vigència fins a finals de 2013 que té per objectiu promoure l’activitat de creuers en els ports de Palamós i Roses, com a enclavaments de la Costa Brava.

En el marc d’aquest Acord es contemplava la creació d’una marca que unifiqués i identifiqués l’oferta de creuers dels dos ports gironins. També, arran
de l’Acord s’està treballant per captar noves navilieres, refermar línies de creuers, fidelitzar companyies i consolidar el posicionament de Palamós i Roses com a ports escala de creuers. En definitiva es vol que arribin més creuers i més passatgers a aquests dos ports de la Costa Brava.

Després de l’Acord signat enguany, avui s’ha fet un nou pas, el llançament de la marca Costa Brava Cruise Ports al sector creuerístic internacional. Aquesta marca és la suma dels esforços de sis institucions per promocionar conjuntament els ports de Palamós i Roses i el seu entorn en un sector que, segons els experts, encara té expectatives de creixement.

Un nou portal per potenciar els creuers

En l’acte d’avui també ha tingut lloc la presentació de la nova pàgina web
www.costabravacruiseports.comque s’ha concebut com una de les principals eines de difusió i presentació dels dos ports, dels municipis de Roses i Palamós i de l’entorn històric, cultural, gastronòmic i d’oci que la Costa Brava ofereix als seus visitants. Precisament per donar a conèixer part de la gastronomia, l’Espai del Peix ha ofert en aquest acte un aperitiu amb productes autòctons.

El contingut del nou portal, actualment en anglès i properament en català i castellà, té un apartat portuari en què es presenten les característiques tècniques, els equipaments i els serveis que ofereixen ambdós ports a les navilieres i als passatgers. Així mateix, l’apartat turístic té un paper clau per potenciar la projecció turística de la Costa Brava i difondre les activitats que els turistes de creuer poden fer a Palamós i a Roses i als punts més emblemàtics de les comarques gironines.

  • Compartir:
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • Meneame
  • Digg
Contingut relacionat

Accions del document