La nit del morts ressuscita a la Ciutadella de Roses

El regidor de Cultura de Roses, Marc Danés, la regidora de Joventut, Anna Jorquera, i els membres de l'Embranzida Jove, Àlex Pérez i Laura Agustí, han presentat a la Ciutadella "La Nit dels Morts 5. El nucli de tota maldat". Aquest passatge del terror organitzat per l'Embranzida, arriba enguany a la seva cinquena edició i tindrà com escenari el baluard de Sant Jaume de la Ciutadella. Es realitzarà el 5 de novembre.
Presentació "Nit dels morts"

Presentació "Nit dels morts"

28/10/2011 00:00 -   Departament de Comunicació i Premsa  

Des dels seus inicis, l'any 2007, aquest esdeveniment s'havia realitzat al Teatre Municipal de Roses acompanyat d'un espectacle infantil, castanyada i concerts. Atesa la massiva afluència de públic, que l'any passat va rondar les 800 persones, l'organització ha decidit traspassar La Nit dels Morts a la Ciutadella de Roses, espai que ofereix una millor ambientació i on es podrà donar cabuda a tot el públic. L'Embranzida ha decidit també prescindir en aquesta ocasió de l'espectacle infantil i l'actuació musical, per abaratir costos i centrar-se en perfeccionar el passatge del terror.

En aquesta edició hi participaran un centenar de persones de totes les edats, entre actors i col·laboradors, consolidant-se així com una activitat tradicional de Roses. L'activitat s'iniciarà a les 19.30 h amb un espectacle pirotècnic i de percussió a càrrec de l'associació Senyors del Foc de Castelló d'Empúries. Tot seguit, a les 20h, s'obriran les portes del passatge del terror.

El passatge consistirà en un circuit guiat a través del Baluard de Sant Jaume de la Ciutadella de Roses on succeiran diferents escenes enllaçades per un argument central, que aportarà al públic disposat a passar-ho bé, una sensació de terror única.

L'Embranzida Jove comptarà amb la col·laboració de l’Ajuntament de Roses i el Consell Comarcal de l’Alt Empordà i el suport de les associacions rosinques Xarxa de Convivència de Roses, Arofes, Creu Roja de Roses.

L'entrada al passatge tindrà un preu de 2€, que s’emprarà al finançament de l’associació.

  • Compartir:
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • Meneame
  • Digg
Contingut relacionat

Accions del document