La Piscina Municipal obté un 8,1 de valoració entre els seus usuaris
La Piscina Municipal de Roses realitza anualment aquesta campanya d’enquestes que permet valorar el nivell de satisfacció vers l’equipament, així com recollir de primera mà les aportacions i possibilitats de millora que plantegen els seus usuaris, informació amb la qual es treballa posteriorment per millorar de forma progressiva la qualitat.
És el cas d’un factor com el de comoditat i estat dels vestidors, l’únic punt valorat per sota del 7 de tot el qüestionari, però que tot i així enguany ha pujat 0,4 punts respecte a l’any passat (ha passat del 6,5 al 6,9), després de la incorporació de millores (taquilles en els vestidors de grups, prestatges, assecadors, augment dels horaris de neteja, etc), fruit de les demandes detectades en les enquestes realitzades l’any 2010.
Entre els aspectes valorats es troben horaris d’obertura, espais i material de les diferents activitats, estat de manteniment i neteja, monitoratge i instructors, atenció al públic, comoditat dels vestidors o, fins i tot, accessos a l’equipament i dotació d’aparcament.
Els responsables de l’equipament valoren molt positivament les dades obtingudes, ja que denoten una consolidació a l’alça en la percepció que tenen els usuaris d’aquest servei esportiu, doncs en els darrers tres anys el resultat de l’enquesta s’ha mantingut entre els 7,9 i els 8,1 punts.
Com a agraïment als 367 enquestats, i a la seva contribució en la millora del servei, la Piscina Municipal ha sortejat dues entrades per al Centre Lúdic i Termal Magma entre tots els participants. La guanyadora ha estat l’abonada Jéssica Coronado Andrades.
Accions del document