La premsa de Solingen parla de Roses
Coincidint amb la presentació de l’equip dels tretze equips de restauradors i dels cinc cellers que participaran en la setmana gastro-cultural que Roses celebrarà a Solingen el proper mes de març, el consistori rosinc va organitzar el passat cap de setmana un press-trip amb representants dels principals mitjans de comunicació d’aquesta ciutat alemanya: Morgenpost, Wochenpost, Tageblatt i Ràdio RSG. L’objectiu era donar a conèixer de primera mà als periodistes de la ciutat destinatària, les característiques del projecte "Ambaixada Turística" i els principals atractius que Roses pot oferir al públic alemany al llarg de tot l’any (platges, entorn natural, gastronomia, cultura, pràctica esportiva, etc).
L’impacte i satisfacció per tot allò visitat i pel desenvolupament d’aquest projecte no s’ha fet esperar i ahir mateix, dimarts 14 de febrer, els quatre mitjans es feien ressò –algun d’ells inclús destacant la notícia en la portada dels seus rotatius-, de l’elecció de Solingen com a primera "ambaixada turística de Roses", i del programa d’activitats previst a la ciutat alemanya durant la setmana gastro-cultural del 19 al 25 de març.
Un dels aspectes destacats en totes les informacions publicades ha estat l’apartat gastronòmic, amb l’aparició d’imatges de l’equip de restauradors que cuinaran als restaurants de Solingen, de diferents plats i de productes propis, com les gambes de Roses. Arrel d’aquestes primeres informacions aparegudes a la premsa i ràdio de Solingen, l’Ajuntament de Roses va rebre ahir l’avís que ja s’han iniciat les primeres reserves per part de ciutadans de Solingen que no volen perdre’s l’oportunitat de degustar plats i vins de Roses sense moure’s de la seva ciutat de residència.
Accions del document