L’Ajuntament implanta la notificació electrònica per facilitar els processos administratius amb els ciutadans
Des d’ara, totes les persones que ho desitgin podran rebre via correu electrònic o missatge de mòbil, un avís que els informarà sobre l’existència d’una notificació municipal. A partir d’aquest moment, només caldrà que l’usuari entri a la plataforma digital e-Notum, des d’on podrà accedir telemàticament a la notificació corresponent. Aquest sistema permet una tramitació més còmoda al ciutadà, que no haurà d’estar pendent de rebre les notificacions postals, evitant així molèsties i desplaçaments en cas d’absència.
Els interessats en aquest nou sistema de notificació cal que disposin d’un certificat electrònic (en cas de no tenir-lo poden cursar l’alta en el mateix Ajuntament). A partir d’aquest moment, només cal que indiquin a les instàncies i sol·licituds que presentin al consistori la seva voluntat de rebre les notificacions electrònicament i el mitjà escollit per rebre els avisos (correu electrònic o telèfon mòbil).
Entre els avantatges que implica la posada en marxa d’aquest nou servei, es troben la immediatesa en la notificació i la comoditat per a l’usuari, la reducció del temps de resolució dels procediments administratius, i l’estalvi per a l’administració en despeses de material d'oficina (paper, tinta,...) i de correus postals certificats.
Accions del document