L’Ajuntament organitza un curs sobre gestió de la diversitat
El curs està adreçat als tècnics d’atenció al públic d’ajuntaments i institucions locals i té per objectiu donar-los a conèixer els recursos més adients per gestionar conflictes i millorar la comunicació en el marc de la diversitat, així com contrastar les problemàtiques més freqüents amb què es troben els professionals d’aquest sector.
Aquesta activitat formativa neix davant la importància de la tasca que desenvolupen els treballadors de l’administració local que atenen directament al ciutadà ja que, aquest món local, acostuma a ser la porta d’entrada de le persones immigrants a les institucions públiques. El seu paper, per tant, és imprescindible des la perspectiva de la integració social.
Al llarg de les tres jornades en què es desenvoluparà el curs (16, 23 i 30 d’octubre), es mostrarà als participants com gestionar el fet migratori des de diverses vessants: la gestió de conflictes, la comunicació i la gestió. Els docents seran la psicopedagoga Mònica Buscarons, el director de l’Àrea de Polítiques Migratòries de la Secretaria per a la Immigració de la Generalitat, Llorenç Olivé, i la pedagoga Pilar Cases.
La inscripció cal fer-la a les dependències del Departament de Benestar Social de l’Ajuntament de Roses, Av.Tarragona, núm 83 . Tel. 972 25 24 00 | benestar@roses.cat. La inscripció és gratuïta.
Accions del document