Personal municipal i empresariat donen la seva opinió sobre el model turístic de Roses
El Pla de Màrqueting Turístic impulsat per l’Àrea de Turisme de l’Ajuntament té la finalitat de dirigir la promoció i l’estratègia turístiques que el consistori desenvolupi a partir d’ara. El Pla tindrà una aplicació immediata, ja que les primeres actuacions es preveuen realitzar a principis de 2010, tot i que també marcarà les accions a desenvolupar a més llarg termini.
Durant les dues trobades realitzades el passat dilluns, els assistents varen respondre un qüestionari on valoraven la situació actual del municipi i el seu model turístic. Aquestes dades i les opinions manifestades en el decurs de les dues trobades, s’utilitzaran ara per elaborar la diagnosi del Pla de Màrqueting, que es preveu estigui finalitzada abans de Nadal.
El projecte prosseguirà amb la definició dels objectius del pla, fase prevista per a principis de l’any 2010, que seran consensuats pel sector públic i privat, i finalitzarà amb la presentació dels diferents Programes i Plans d'Accions a desenvolupar a curt i llarg termini.
Entre les funcions que complirà el Pla de Màrqueting es troba la millora dels productes turístics que el municipi ofereix en l’actualitat, així com les estratègies a seguir en el posicionament i promoció de Roses. També es definiran els mercats més adients on actuar i els programes a desenvolupar en funció dels diferents públics on es vulgui arribar.
Accions del document