PIMESTIC mostra als empresaris del sector turístic de Roses les claus del màrqueting electrònic
PIMESTIC és un projecte desenvolupat pel Govern de la Generalitat, dirigit a millorar la competitivitat de les empreses catalanes mitjançant la introducció i la utilització eficient de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC). Entre les actuacions que contempla s’inclouen la celebració de jornades de sensibilització i formació dirigides a gerents, directors d’operacions i directors informàtics de les pimes de tot el territori, com la que ha tingut lloc avui a Roses.
La sessió d’aquest matí ha estat la primera especialitzada en el sector turístic, i ha centrat la seva atenció en les eines de promoció dels negocis a internet i en el posicionament web per mostrar a les empreses com guanyar clients gràcies a la xarxa. Entre les experiències d’èxit del sector, s’han presentat amb detall el cas de Gelateria Dino i les seves millores de la gestió amb PDA’s i de TerrassaGrup, empresa que compta amb diversos establiments gestionats amb una estratègia basada en les TIC (web, reserves en línia, posicionament i directoris).
Accions del document