Reunió informativa per al sector dels habitatges d’ús turístic de Roses
La Direcció General de Turisme del Departament d'Empresa i Ocupació ha iniciat els tràmits per identificar i regularitzar la situació administrativa dels habitatges d'ús turístic així com dels establiments d'apartaments turístics a Catalunya. A partir d'aquest procés, seguirà una fase de categorització dels establiments i habitatges i una campanya de promoció.
Amb la nova Llei de Turisme, els propietaris d'establiments i habitatges han d'informar l'Ajuntament per tal d'habilitar l'activitat d'habitatge d'ús turístic. Els ajuntaments donen d'alta l'activitat i comuniquen les dades de l'habitatge a la Direcció General de Turisme per a la corresponent inscripció al Registre de Turisme de Catalunya.
Amb l’objectiu d’informar de la tramitació i passos a seguir en aquest procediment, l’Àrea de Turisme de l’Ajuntament de Roses ha dut aquest matí una reunió informativa per a immobiliàries i empresaris del sector dels apartaments turístics de la població. Durant la reunió s’han resolt dubtes i s’han pogut donar a conèixer fòrmules per facilitar els procediments i la gestió d’inici d’activitat.
Accions del document