Reunió informativa per al sector dels habitatges d’ús turístic de Roses

Dijous 29 de novembre, l’Àrea de Turisme de l’Ajuntament de Roses ha dut a terme una sessió informativa entorn al procés de regularització dels apartaments i habitatges d’ús turístic. La reunió ha comptat amb una bona assistència, i al llarg de la mateixa s’han pogut resoldre dubtes i consultes de l’empresariat d’aquest sector.
Sessió apartaments turístics

Sessió apartaments turístics

29/11/2012 00:00 -   Departament de Comunicació i Premsa  

La Direcció General de Turisme del Departament d'Empresa i Ocupació ha iniciat els tràmits per identificar i regularitzar la situació administrativa dels habitatges d'ús turístic així com dels establiments d'apartaments turístics a Catalunya. A partir d'aquest procés, seguirà una fase de categorització dels establiments i habitatges i una campanya de promoció.

Amb la nova Llei de Turisme, els propietaris d'establiments i habitatges han d'informar l'Ajuntament per tal d'habilitar l'activitat d'habitatge d'ús turístic. Els ajuntaments donen d'alta l'activitat i comuniquen les dades de l'habitatge a la Direcció General de Turisme per a la corresponent inscripció al Registre de Turisme de Catalunya.

Amb l’objectiu d’informar de la tramitació i passos a seguir en aquest procediment, l’Àrea de Turisme de l’Ajuntament de Roses ha dut aquest matí una reunió informativa per a immobiliàries i empresaris del sector dels apartaments turístics de la població. Durant la reunió s’han resolt dubtes i s’han pogut donar a conèixer fòrmules per facilitar els procediments i la gestió d’inici d’activitat.

  • Compartir:
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • Meneame
  • Digg

Accions del document