Roses acollirà els propers 19 i 20 de juny el segon Congrés MARCA CIUTAT
Durant dos dies, Roses acollirà els màxims especialistes en CityMarketing, així com els artífex de les iniciatives més innovadores en el camp de la promoció i posicionament de ciutats. El congrés dedicarà la primera de les jornades a les eines que intervenen en la creació de l’anomenada marca de ciutat, mentre que les ponències del segon dia centraran la seva atenció entorn a les tècniques per comunicar aquesta marca.
Aquesta serà la segona edició del seminari, després que l’any passat es realitzés al Castell de Sant Ferran de Figueres, on va aconseguir una important participació amb assistents arribats d’arreu de Catalunya, País Valencià i Balears. Entre les novetats d’enguany, es troben les activitats paral·leles com ara l’anomenat Speech Corner, un espai d’interrelació entre especialistes del sector per a aprofundir en experiències i temàtiques concretes, o la realització de tallers específics.
Entre els ponents que ja han confirmat la seva participació, es troben l’expresident de la Generalitat, Pasqual Maragall, David Riu (director acadèmic i de recerca de Brand management d’ESADE), Josep Chias (director de Chias Marketing), José Antonio Donaire (professor de turisme de la UdG), Enric Casas (director de comunicació corporativa i qualitat de l’Ajuntament de Barcelona) i els assessors de comunicació Toni Puig, Antoni Gutiérrez-Rubí i Antonio Núñez.
Durant la presentació d’avui, Magda Casamitjana ha destacat la satisfacció que suposa el poder acollir la celebració d’un esdeveniment d’aquestes característiques, amb el qual Roses vol continuar consolidant-se com a seu de congressos que ajudin a vitalitzar i diversificar l’activitat de la ciutat.
Accions del document