Roses encarrega un Pla de Màrqueting per millorar la competitivitat i posicionament turístics
Entre les funcions que complirà el Pla de Màrqueting es troba la millora dels productes turístics que el municipi ofereix en l’actualitat, així com les estratègies a seguir en el posicionament i promoció de Roses a curt i mig termini. També es definiran els mercats més adients on actuar i els programes a desenvolupar en funció dels diferents públics on es vulgui arribar.
Un dels grans objectius marcats per l’Àrea de Turisme de l’Ajuntament és aconseguir la implicació dels sectors turístic i comercial privats del municipi. El Pla promourà aquesta participació, tant en la seva fase d’elaboració, com en la seva futura implantació, amb la intenció de millorar també la professionalització del sector i la màxima qualitat dels serveis ofertats.
En el moment actual s’acaba d’iniciar la primera fase del projecte consistent en l’anàlisi prèvia. A continuació, es definirà l’estratègia competitiva a aplicar en el futur i, per últim, una tercera fase definirà el Pla Operacional a curt termini -a desenvolupar durant el 2009- i a llarg termini, plantejat a tres anys vista, que dissenyarà el programa d’accions a implantar per part tant del sector públic com privat.
Accions del document