Roses fa un estudi per conèixer els seus visitants i millorar la destinació turística d’acord a la demanda
Des de l’Àrea de Turisme del consistori rosinc, s’ha considerat primordial el coneixement de les necessitats, opinions i comportament dels visitants-turistes de Roses per introduir les mesures correctores sobre l’oferta local i sobre promoció turística més adients al municipi. Per això, s’ha decidit fer un seguiment d’aquesta demanda mitjançant la realització d’enquestes als visitants que rep la població.
Les enquestes, que ja s’han iniciat i es realitzaran fins al proper mes d’octubre a un total de 600 persones, aprofundeix entorn a questions que van des dels motius pels quals es tria Roses com a destinació de vacances, freqüència i durada de les estades, fonts d’informació emprades per conèixer la destinació, tipologia d’allotjament escollit, punts forts i febles de l’oferta del municipi, pressupost emprat, amb qui es viatja, etc..., fins a dades socioeconòmiques del visitant.
Amb el coneixement de la percepció i valoració que tenen de Roses els propis interessats, i la informació sobre procedències i perfils dels visitants, l’Ajuntament pretén dirigir les seves properes accions turístiques a atendre les necessitats manifestades i a dirigir la promoció als mercats i perfils més adients. L’objectiu és analitzar el posicionament actual de Roses dins el mercat turístic, conèixer els seus punts forts i febles, i actuar en la direcció que marquin aquests barems destinant pressupost i accions de la forma més efectiva i productiva possible.
Accions del document