L’Ajuntament remodela el SAC per millorar l’atenció a la ciutadania
Modernitzar i optimitzar l’atenció que l’Ajuntament ofereix a la ciutadania és l’objectiu perseguit amb el conjunt de serveis impulsats en els darrers temps pel SAC. La cita prèvia per evitar cues i esperes, la posada en marxa d’un servei telefònic per a l’assessorament de tràmits electrònics, el sistema de pagament online, o la simplificació dels tràmits més sol·licitats,... són algunes de les millores incorporades.
Aquesta setmana ha arribat el torn del condicionament físic de l’espai, amb una redistribució dels mòduls d’atenció que donarà més amplitud a les dependències i les farà més accessibles i confortables. Els treballs s’han iniciat aquest matí amb la retirada del mobiliari i equips existents i al llarg de la setmana es procedirà a la col·locació del nou, així com a les tasques de pintura de tot l’espai.
Amb aquesta oficina, ja són tres els espais d’atenció al públic que l’Ajuntament de Roses ha remodelat darrerament (juntament amb l’Àrea d’Acció Social i la Comissaria de la Policia Local), amb l’objectiu d’oferir uns serveis presencials accessibles, eficients i més agradables.
Des de la seva creació, l’any 2004, el SAC ofereix una atenció personalitzada i integral, destinada a simplificar i agilitzar la relació entre els ciutadans i l’Ajuntament. Es poden realitzar la totalitat de tramitacions corresponents a les diferents àrees municipals sense necessitat d’haver de desplaçar-se a altres dependències, ja siguin relatives a gestions de padró, urbanístiques, ocupacions de via pública, inscripcions, presentació de documentació, pagaments, així com tramitar l’obtenció de certificats electrònics, etc.
Accions del document