La campanya del Suquet de Peix de Roses engega motors regalant menús
Un any més, el plat més representatiu de la gastronomia rosinca agafa protagonisme amb la campanya dedicada al suquet de peix, una acció gastronòmica que ha esdevingut un clàssic, i que promociona i posa en valor la restauració local i els productes autòctons com són el peix fresc i els vins de la DO Empordà.
Enguany hi participen 13 restaurants: Avenida, Bitàkora, Ca la Valeria, El Mirador de l’Almadrava, El Trull, Falconera, l’Àncora, La Cala, Risech, Roc Fort, Sa Brasa, Santa Llúcia i Sumac. Tots els menús inclouen entrants, postres i vi i es podran degustar del 21 d’octubre a l'1 de novembre. Igualment, cada restaurant, com a bon prescriptor dels productes de la comarca, recomana acompanyar l'àpat amb un vi específic, produït sota el segell de la Denominació d'Origen Empordà.
La campanya es promociona a Roses i a l'Empordà; a comarques veïnes com la Garrotxa, Osona , Ripollès i Gironès; a la revista Cuina i al sud de França (la campanya coincideix amb el període de vacances de Tots Sants a França), mitjançant anuncis en premsa i un espot publicitari a xarxes socials, cinemes i televisió.
La informació detallada sobre els restaurants, els menús i les bases del sorteig es troba al portal web de Turisme de Roses: www.visit.roses.cat, així com en els tríptics que es distribuiran a la Oficina de Turisme i a diversos establiments de Roses.
Accions del document