La Piscina Municipal puja tres dècimes en la valoració dels usuaris i assoleix la nota rècord de 8,6
El nombre total d’enquestes recollides durant el període de realització de la valoració (entre l’11 i el 25 de novembre), ha estat de 224, que han pogut ser respostes a través del formulari en línia enviat a les persones abonades i usuàries i penjat a la pàgina web piscinaroses.cat. Els serveis millor valorats són el tracte per part dels monitors d’activitats i la metodologia emprada, l’atenció del servei de socorristes i els accessos i aparcaments de l’equipament, tots ells per sobre del 9, seguits de l’estat de la neteja, l’assessorament fitness, la informació i tracte de recepció, i el material de les activitats, fregant el 9.
La resta d’aspectes sotmesos a valoració, com ara la diversitat d’activitats, processos inscripció, equipament de sala fitness, estat de manteniment, horari, zona spa, temperatura i qualitat de l’aigua, etc, obtenen notes per sobre del 8, essent la comoditat dels vestidors, la relació qualitat-preu i les opcions d’horaris de les activitats, les que obtenen una nota més baixa, tot i que totes tres assoleixen el 7,5.
La regidora d’Esports i presidenta de l’empresa municipal PRODER que gestiona l’equipament, valora molt positivament els resultats de l’enquesta d’enguany: "per nosaltres és un goig poder assolir aquesta nota rècord que demostra la dedicació diària i l'esforç constant que fem des de la PMR en benefici dels nostres usuaris i usuàries. Vull agrair sobretot la confiança dipositada en nosaltres i la participació en aquesta enquesta que ens permetrà millorar, potenciar i perfeccionar els nostres serveis".
Cal destacar que el valor de referència acceptat en el sector d’instal·lacions de les mateixes característiques que la Piscina de Roses, se situa en els 7 punts sobre 10. Aquesta referència serveix per detectar els punts febles d’una instal·lació (aquells que obtenen una valoració per sota dels 7 punts); mentre que entre els 7 i 8 punts se situen els aspectes ben valorats però amb cert marge de creixement i millora; i a partir de 8 punts es troben els punts forts on cal treballar per mantenir el nivell.
En definitiva, Piscina de Roses continua trobant-se significativament per sobre del valor de referència del sector, millora la seva nota respecte a l’any anterior i assoleix una nota excel·lent en un any extremadament complicat i difícil en la gestió del servei per la pandèmia. Es consolida així la percepció de la qualitat del servei per part dels abonats i usuaris obtinguda els darrers anys (situada sempre en la franja d’entre 7,9 i 8,4 punts de mitjana), i la supera assolint una qualificació rècord en la història de l’equipament del 8,6.
Enguany, a part de les preguntes habituals que serveixen per fer el seguiment anual, s’ha volgut copsar l’opinió en relació a l’adaptació del servei motivada per la pandèmia de la COVID19. En aquest sentit s’ha preguntat sobre les mesures organitzatives adoptades i el resultat obtingut ha estat de 8,69 punts, també molt satisfactori.
En la gràfica següent es poden observar els resultats 2021 de cadascuna de les preguntes
Resultat enquesta.pdf — Document PDF, 398 KB (408412 bytes)
Accions del document