La Piscina Municipal de Roses revalida la bona valoració dels seus usaris i obté una puntuació de 8,1
La Piscina de Roses ha dut a terme durant el mes de novembre l’enquesta de satisfacció que realitza anualment per conèixer la valoració i l’opinió que tenen els seus abonats i usuaris de l’equipament i serveis que ofereix, amb l’objectiu de poder millorar any rere any. La puntuació de mitjana assolida enguany ha estat de 8,1 sobre 10, millorant en 2 dècimes respecte a l’any passat, en què n’obtingué una valoració global de 7,9.
Del total de vint-i-tres aspectes valorats, catorze d’ells obtenen una puntuació superior a 8, considerat com un resultat molt bo que marca els punts forts de l’equipament. Entre ells, destaquen la metodologia i tracte dels monitors, del personal d'informació i recepció, els horaris d'obertura de l'equipament, la diversitat d'activitats, l'estat de manteniment, el material de les activitats, els accessos i aparcaments, la zona d’spa o l’equipament de la sala fitness. Dels apartats restants, només es valora per sota del 7, amb un 6’8, la comoditat dels vestidors.
Més enllà de la valoració punt per punt, la qual ofereix aportacions qualitatives que ajuden als responsables de l’equipament a cercar les millores que es puguin dur a terme a partir de les possibilitats existents, el que més satisfà és aquesta bona valoració sostinguda en el temps, que denoten una consolidació en la percepció de qualitat que tenen els usuaris de les instal·lacions i servei que ofereix l'equipament esportiu. Així, des de l'any 2009 fins a l'actualitat, s'ha mantingut aquesta bona valoració, que ha oscil·lat al llarg d'aquests anys entre els 7,9 i els 8,3 punts, situant-se per sobre del valor de referència del sector, que és de 7 punts.
Enguany s’han recollit 370 respostes entre el 14 i el 30 de novembre i, com l’any passat, s’ha pogut respondre el formulari en línia. Del total de qüestionaris entregats, el 45,7% s’han obtingut via Internet i el 54,3% restant per via tradicional des de recepció.
Entre totes les persones participants s’han sortejat diferents regals i articles (samarretes, motxilles, banyadors i quotes mensuals gratuïtes). S’ha enviat per mail una comunicació a les 20 persones guanyadores.
Accions del document