Nou servei d’assistència telefònica de l’Ajuntament de Roses per ajudar a fer tràmits electrònics
L’objectiu d’aquest nou servei telefònic és el de facilitar l’accés i interacció dels usuaris amb els procediments electrònics impulsats des del consistori, resolent les incidències tècniques amb què aquests es puguin trobar durant les seves tramitacions. Així, per exemple, es resoldran dubtes sobre aspectes relacionats amb la presentació d'instàncies electròniques, amb l’ús de plataformes de contractació, amb la recepció de notificacions electròniques, amb inscripcions telemàtiques o amb l’ús de la carpeta ciutadana, entre d’altres.
Es tracta d’un servei totalment gratuït, amb el qual es vol afavorir un fàcil accés als tràmits municipals i familiaritzar particulars, empreses i entitats amb les noves plataformes telemàtiques que permeten una relació amb l’administració més eficaç i còmoda. El servei permetrà inclús la connexió remota amb el PC de l’usuari, si aquest ho autoritza, per a la resolució d’incidències.
L’administració electrònica permet que els tràmits es puguin fer des de casa o qualsevol lloc, durant les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any. Per accedir als serveis electrònics de l’Ajuntament de Roses, cal entrar a la pàgina web municipal www.roses.cat i clicar la secció Seu Electrònica, des d’on es té accés al Catàleg de Tràmits, Carpeta Ciutadana, Notificacions Electròniques, Tràmits Electrònics, etc.
Díptic OAC 360º.pdf — Document PDF, 185 KB (189917 bytes)
Accions del document