Nou telèfon d’atenció telefònica de l’Àrea d’Acció Social de l’Ajuntament

L’Àrea d’Acció Social de l’Ajuntament de Roses ha posat en marxa un nou telèfon d’atenció telefònica, al qual els usuaris poden adreçar-se a partir d’ara directament per realitzar les seves consultes i gestions o demanar cita prèvia per ser atesos pels serveis que ofereix l’àrea. El nou telèfon és el 972 15 29 26 i l’horari d’atenció és de dilluns a divendres, de 9.30 a 14 h.
06/11/2020 14:10 -    

Amb la posada en marxa de la nova línia, l’Àrea d’Acció Social, Igualtat i Nova Ciutadania vol facilitar una atenció més directa amb els seus usuaris, sense necessitat que aquests hagin de trucar prèviament a la centraleta general de l’Ajuntament, ni exposar la seva consulta o petició abans de ser redireccionats al servei demandat. Es vol així guanyar en agilitat i facilitar el contacte amb la ciutadania d’una manera més ràpida i eficaç.

Pel que fa a l’atenció presencial, ateses les actuals mesures preventives per frenar l’onada de contagis per la Covid-19, és necessari, com en la resta d’oficines municipals, concertar cita prèvia abans de personar-se a les dependències de l’àrea d’Acció Social. Aquesta petició, doncs, ja es pot fer directament a través del nou telèfon 972 15 29 26.

L'àrea d'Acció Social, Igualtat de Gènere i Nova Ciutadania de l'Ajuntament de Roses la formen el conjunt de serveis destinats a oferir una atenció global i àmplia en tot allò que té a veure amb l'objectiu de garantir les necessitats socials bàsiques de la ciutadania, amb el suport als grups i col·lectius. Atenció a la infància, a la gent gran, prevenció i tractament d’addicions, informació i atenció a les dones, a la immigració... són algunes de les prestacions que s’ofereixen des de l’àrea a través de diferents serveis i programes.

  • Compartir:
  • Facebook
  • Twitter
  • del.icio.us
  • Meneame
  • Digg

Accions del document