Nova promoció turística de Roses a xarxes socials i a TV3
La campanya que s’està realitzant a les xarxes socials potencia els missatges relacionats amb la sostenibilitat, els productes km 0 i els valors de la Carta Europea de Turisme Sostenible (CETS), de la qual el Parc Natural de Cap de Creus i Roses van rebre l’acreditació a finals de 2020, i que ajuda als espais naturals protegits a millorar contínuament en el desenvolupament de la seva activitat turística seguint paràmetres mediambientals. Aquests valors es basen en la gastronomia, el senderisme, el cicloturisme, l’enoturisme, les postes de sol i els patrimonis cultural i natural.
Les campanyes en xarxes socials són altament efectives i generen un gran impacte, ja que permeten segmentar molt acuradament el públic al qual es fan arribar, atenent paràmetres com edat, aficions, llocs geogràfics,... En el cas de la present campanya, Turisme de Roses ha llençat la seva promoció en els mercats de Catalunya, Comunitat de Madrid, País Basc, Navarra, Aragó, Bèlgica i sud de França i Île de France (París).
‘Roses, al teu ritme’, anunci a TV3 en horaris de màxima audiència
En la mateixa línia de promoció, i per tal de donar a conèixer l’ampli ventall d’activitats que Roses ofereix en els àmbits de la cultura, el senderisme, natura, enoturisme, cicloturisme, gastronomia i paisatge, el 9 de setembre s’ha estrenat a TV3 el vídeo que porta per títol ‘Roses, al teu ritme’, anunci que s’emetrà novament en diferents dies fins al 7 d’octubre, sempre en horari prime time per assolir la màxima audiència. El vídeo també es fa servir en les campanyes promocionals destinades a xarxes socials.
Podeu veure el vídeo aquí
Accions del document