Reobertura presencial de l’Arxiu Municipal de Roses
Després de dos mesos de treball en què l’Arxiu Municipal ha continuat resolent les consultes de ciutadania i del propi personal de l’Ajuntament de manera telemàtica, a partir del proper dilluns, serà possible l’atenció presencial en aquells casos en què resulti necessari, tot i que continuarà prioritzant-se l’atenció per mitjans electrònics.
Els usuaris que necessitin tenir accés a la documentació de l'AMR, han d’adreçar un correu electrònic a amr@roses.cat o una instància genèrica a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Roses, especificant la informació que necessitin per als seus tràmits o recerques.
Un cop rebuda la petició, el personal de l’Arxiu es posarà en contacte amb la persona interessada per preparar la documentació sol·licitada, que serà escanejada i enviada, si escau. En cas de què resulti necessària la consulta presencial, que haurà de ser motivada, es donarà hora concertada perquè l’usuari pugui accedir a les dependències de l’Arxiu per realitzar-la.
Accions del document