Reunió informativa per a professionals de la construcció sobre els nous procediments de l’administració electrònica
L’Ajuntament de Roses convida a constructors, arquitectes, enginyers, paletes, pintors, instal·ladors, gestories i resta de professionals i particulars que tramiten peticions de llicències d’obres o d’obertura de qualsevol tipus d’activitat, a una sessió informativa on s’explicaran els canvies que, amb motiu de l’aplicació de la nova legislació, s’estan aplicant a l’Ajuntament.
L’acte tindrà lloc demà dijous, 26 de gener, a les 18.30 h, al Teatre Municipal. És obert a tots els interessats i no cal inscripció prèvia.
L’entrada en vigor de la llei 39/2015 del procediment administratiu de les administracions públiques, ha suposat canvis com l’obligatorietat de les persones jurídiques a relacionar-se amb l’administració per mitjans electrònics. Aquest fet ha comportat que l’Ajuntament de Roses hagi realitzat durant els darrers mesos una intensa tasca i esforç en l’aplicació de noves tecnologies, situant-se al capdavant en l’aplicació de l’administració electrònica, per tal d’assolir un funcionament més eficaç i transparent i el màxim benefici per als ciutadans i usuaris.
Explicar aquestes novetats, donar a conèixer quins canvis implica en les tramitacions relacionades amb obres, llicències i activitats classificades, i rebre els suggeriments dels usuaris del servei un cop transcorreguts dos mesos de la seva implementació, és l’objectiu de la reunió que s’oferirà demà.
Accions del document