Roses continua reforçant la destinació i aconsegueix una vintena d’aparicions en mitjans especialitzats
La primera de les accions comunicatives ha tingut com a protagonista el màgic espectacle de les postes de sol a Roses, destacant l’experiència que suposa aquest atractiu natural de la localitat, campanya que ha assolit un ressò de 10 aparicions en mitjans. En segon lloc, el Castrum visigòtic, una de les joies arqueològiques menys conegudes de Roses, de gran valor cultural i que ofereix el valor afegit d’una de les millors vistes panoràmiques de Roses i de la seva majestuosa badia des del cim del Puig Rom, ha aconseguit 9 aparicions.
El balanç del mes de novembre és doncs de 19 aparicions en 11 mitjans diferents i de sectors diversos: 7 especialitzats en viatges (La Sexta/Viajestic, Turismo en la red, Los Viajeros, Foto Viajes, Qtravel, Magellan Magazine y Planet Mediterráneo), 1 gastronòmic (Vinos y caminos), un lifestyle (Gastronomía y Moda), un sectorial (Hosteltur) i un d’Agenda (El Almanaque). Aquests mitjans permeten que Roses estigui present en mercats emissors com la Comunitat de Madrid, Balerars o Andalusia, a més de continuar reforçant el mercat de proximitat català.
D’aquesta manera, amb la contractació de l’empresa especialitzada en comunicació turística RVEDIPRESS, Roses aconsegueix mes rere mes estar present en mitjans de comunicació, tant offline com online, amb una estratègia dirigida a donar a conèixer els esdeveniments puntuals que tenen lloc a la localitat al llarg de l’any, així com a la posada en valor del seu patrimoni cultural, natural i gastronòmic.
Accions del document