Roses i els municipis de la Badia, presenten la destinació a FITUR 2014
FITUR compta enguany amb la presència d'un total de 8.937 empreses en representació de 165 països o regions de tot el món, un marc excepcional per establir contactes amb el màxim nombre d'agents internacionals de promoció turística.
Roses, juntament amb una representació institucional dels municipis de L'Escala-Empúries, Sant Pere Pescador i Castelló d'Empúries, han participat en el certamen per presentar la Badia de Roses de forma conjunta i donar a conèixer la destinació als directors de promoció internacional de Turespaña i de l’Agència Catalana de Turisme.
Al llarg de les jornades de dimecres i dijous, s’han realitzat una quinzena d’entrevistes amb diferents responsables directes de la promoció turística internacional. Destacar que els mercats asiàtic, sudamericà i europeu han mostrat molt d’interès en el producte i han evidenciat la potencialitat de la Badia.
Dins el marc de treball, s’ha mantingut també una entrevista amb Xavier Espasa, director de l’Agència Catalana de Turisme, per donar a conèixer de primera mà el producte turístic: la Badia de Roses, un segell de qualitat que permet dotar l’oferta turística catalana d'un nou actiu únic i diferenciador, i que vol aconseguir la internacionalització de la Badia de Roses.
Accions del document