Roses inicia la primavera amb 26 aparicions en mitjans especialitzats en turisme d’àmbit estatal
Tot i que aquestes campanyes en els mercats turístics estatals es realitzen des de fa uns anys de manera continuada, la pandèmia i la importància que el visitant de proximitat ha adquirit en el moment actual -tal i com es va poder demostrar durant l’estiu a Roses, amb una caiguda del turisme francès però un augment del visitant català i estatal-, han motivat que l’Ajuntament hagi intensificat la seva presència en mitjans de comunicació d’aquests àmbits. Aquesta línia estratègica ha donat bons resultats, assolint un total de 351 aparicions en 101 mitjans de comunicació durant l’any 2020.
Ara, amb l’arribada de la primavera, Roses continua i potencia aquesta promoció i segueix despertant l’interès com a destinació de referència a la Costa Brava. Durant el mes d’abril, les dues campanyes de comunicació realitzades de la mà de l’agència especialitzada RV EDIPRESS, ha donat com a resultat un total de 26 aparicions en mitjans autonòmics i estatals.
En aquesta ocasió, els atractius destacats han estat les rutes senderistes de Roses, dirigida a la posada en valor dels espais naturals, i la Mostra del Vi i la relació de Roses amb l’enoturisme. Les aparicions han tingut lloc tant en mitjans especialitzats en viatges (Turismo en la Red, Los Viajeros, Foto Viajes, LaSexta/Viajestic, Enredando i Trotamundo 10), gastronòmics (Vinos y Caminos, Gastroystyle, Indisa, El Correo del Vino, Vinetur y Cuina), lifestyle (Hoy Magazine, Urbanitas Magazine), com sectorials (Hosteltur, Top Turisme).
Aquests mitjans han permès que Roses sigui present en mercats com la Comunitat de Madrid, la Comunitat Valenciana, Castella-La Manxa, Castella-Lleó o Balears, a més de continuar reforçant el mercat de proximitat català.
Accions del document