Roses reprèn la promoció turística presencial a la Fira Expovacaciones de Bilbao
La represa d’aquesta activitat ha tingut lloc en un dels escenaris referents per a la promoció turística del País Basc: Expovacaciones, amb l’objectiu de continuar consolidant un mercat emissor molt important per a Roses, ja que el turisme basc representa un percentatge entorn a un 25 % del total de turistes de l’Estat que rep la població. A més, el perfil de visitant basc, interessat pel bon clima, la bona gastronomia, el senderisme i les activitats a l’aire lliure, la cultura i l’enologia, s’ajusta perfectament a l’oferta de què disposa de Roses, fet que el converteix en un mercat molt fidel.
Paral·lelament a l’atenció individualitzada a visitants i professionals a peu d’estand, Roses ha reforçat la seva presència a través d’una campanya de publicitat emesa a TeleBilbao, on durant dues setmanes s’emetran 40 spots publicitaris. A més, ha tingut lloc una entrevista en directe des de l’estand de la fira, en la qual el tècnic de Turisme de Roses desplaçat per atendre l'acció promocional, va donar a conèixer els principals recursos que la destinació ofereix als visitants al llarg de les diferents estacions de l'any.
La presència de Roses ha tingut lloc sota el paraigües del Patronat de Turisme Costa Brava Pirineu de Girona, compartint estand amb Platja d'Aro, Torroella de Montgrí-L'Estartit i Castelló d'Empúries-Empuriabrava.
Roses realitza anualment un recorregut per les principals ciutats emissores de turisme, incidint tant en el visitant de proximitat com en el de procedència europea. La selecció de les fires i salons turístics als quals s’assisteix en cada edició, respon a un estudi previ per part dels responsables de l’Àrea de Turisme, d’acord als objectius promocionals marcats i als perfils de visitants que cada certamen reuneix.
Accions del document