Turisme de Roses tanca l’any 2021 amb 412 aparicions a 115 mitjans
L'arrencada d'aquest 2022 està sent igualment positiva, amb el llançament de 2 notes de premsa que han produït 28 aparicions durant el mes de gener. La primera, ‘Tres parcs naturals per a respirar 2022 a Roses’, ha anat encaminada a posar en valor l’entorn natural que envolta la població: Parc Natural de Cap de Creus, Parc Natural dels Aiguamolls de l'Empordà i Paratge Natural d'Interès Nacional de l’Albera i ha generat 15 aparicions. La segona, ‘Un Sant Valentí romàntic regalant… Roses!’, proposa el municipi com un destí ideal per a una escapada el Dia dels Enamorats, fent un joc de paraules amb el seu nom. Fins al moment aquesta nota de premsa ha generat 10 aparicions.
Les informacions elaborades per l’agència de comunicació RV EDIPRESS, especialitzada en el sector turístic, s’han publicat en mitjans diferents de sectors també diversos, com a ara mitjans especialitzats en viatges, (Viatjar/ElPeriódico, LaSexta/Viajestic, Els Viatgers, CincoDias, elPais/Viatges, Foto Viatges, MasKViajes, Planet Mediterrani, Trotamundo 10, Magellan Magazine, Zoom Destins), gastronòmics (Vins i Camins, Indisa), cultural (Per Conèixer), actualitat (ListínSetmanal) i agenda (L'Almanac).
Amb aquestes campanyes Turisme de Roses dona continuïtat a les accions promocionals destinades al turisme estatal, amb el clar objectiu de mantenir el posicionament i ampliar el grau de coneixement de la destinació entre visitants i turistes potencials, per tal que aquests tinguin en compte la població a l’hora d’escollir els seus propers viatges. La presència en mitjans de sectors tan variats com viatges, gastronomia, natura, lifestyle, generalistes o sectorials, ha permès assolir aquest objectiu i mantenir Roses present en mercats emissors de tot l’Estat, a més de continuar reforçant el mercat de proximitat català i francès.
Accions del document