Visit Roses és la setena destinació turística catalana més seguida a Instagram
A més d’aquest canal, Turisme de Roses també manté actius comptes a Facebook (on actualment suma més de 12.600 seguidors) i Twitter (amb prop de 3.000). La plataforma Instagram, però, amb una essència primordialment visual basada en la publicació de fotografies, és la que més públic atrau en el cas de destinacions turístiques, ja que permet mostrar tots aquells paisatges, patrimoni, racons i punts d’interès de pobles i ciutats.
Els perfils de Visit Roses s’ha mantingut plenament actius en les diferents plataformes des de l’inici de la pandèmia. L’adveniment de la crisi sanitària i la impossibilitat de participar a fires i salons turístics o de realitzar altres activitats promocionals presencials, han motivat que els esforços se centressin en la intensificació de les campanyes turístiques realitzades a mitjans de comunicació de tot l’estat, d’una banda, així com en la difusió a través de les xarxes socials per fidelitzar els seus seguidors i incrementar-ne el nombre.
D’aquesta manera, Turisme de Roses es manté en contacte constant amb la seva comunitat de seguidors, integrada tant per vilatans, establiments i serveis de la població, com per persones que tenen una segona residència a Roses, visitants i turistes. Els perfils de Visit Roses de les diferents xarxes socials s’actualitzen diàriament amb la publicació de fotografies, agenda d’activitats, curiositats del municipi, cultura i tota aquella informació que mostri les àmplies possibilitats que ofereix la població per ser visitada.
Accions del document